Isnin, 10 Oktober 2011

BOS

Belum terlambat untuk  kuucapkan terima  kasih kepada warga pendidikan khas negeri Melaka  yang mengenaliku  kerana kalian banyak memberi   sokongan moral dan nasihat kepadaku di dalam kerjayaku  sebagai seorang guru pendidikan khas.

Untuk  yang dikasihi  semua  pentadbir , guru-guru, staf-staf sokongan, serta ibubapa SKUP jasa kalian dalam membantuku tidak akan kulupakan selamanya.

Ucapan terima  kasih tak terhingga juga kuucapkan kepada semua pegawai-pegawai yang berada di Unit Pendidikan Khas Melaka kerana banyak menyokong dan mengiktiraf usaha yang kulakukan sepanjang menjadi guru Pendidikan Khas di negeri Melaka ini.

Sesungguhnya jasa kalian tidak akan terlupakan.  Aku tetap akan mengenang semuanya. Demi  mengenali asal usulku sebagai guru kepada anak-anak istimewa ini aku amat  berbesar hati jika  terus diberi ruang dan peluang untuk terlibat sama dalam apa juga aktiviti yang Unit Pendidikan Khas adakan kini hinggalah seterusnya.

Tidak keberatan untukku menghulurkan tenaga yang  dan buah fikiran jika terdapat kelapangan.  Saat-saat indah tidak akan kulupakan sepanjang bersama kalian.


Yang paling kuingat dan tak mungkin kulupakan nasihat dari Ketua Unit ialah:

BOS- Bagi Orang Senang
BUKAN
BOS-Bagi Orang Susah.

Insyaallah akan cuba ku amalkan dalam pengurusan dan pentadbiranku.

Terima   kasih  semua.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan